Handelsbetingelser

Handelsbetingelser.

 

Bestilling:

Alle bestillinger skal være os i hænde senest 7 dage før det pågældende arrangement afholdes. Ved reservation af lokaler opkræves et depositum på 1800 kr. som modregnes den endelige faktura. Studsgård Minihal modtager gerne forespørgsler via mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller på tlf. 20 62 05 28 for at vende dine ønsker. 

Endelig antal:

Endelig antal på dine gæster meddeles senest 5 dage før arrangementet (med mindre andet er aftalt) og er hermed bindende. Hvis i får afbud fra gæster efterfølgende bliver disse stadig faktureret.

Levering: 

Studsgård Minihal leverer kun til Studsgård friskole, på alle hverdage hvis ordren modtages fredag i ugen forinden senest kl 12. Øvrige kunder står selv for afhentning af forudbestilt mad på et aftalt tidspunkt på Momhøjvej 36 a, Studsgård, 7400 Herning

Sådan modtager du maden: 

Når du modtager maden, er alt det kolde pænt anrettet og lige til at sætte på bordet. Varme retter er forsvarligt pakket i foliebakker og sat i termokasser efter fødevarestyrelsens anbefalinger.
Kødet skal skæres og anrettes på egne fade. Kartofler, varm garniture samt sauce skal anrettes i egne skåle/fade. 

Returnering af emballage:

Alt engangsemballage kan kasseres efter brug – øvrige fade og skåle afvaskes og leveres retur senest 2 dage efter arrangementet. Varmekasser tørres med en ren klud og låget må ikke sættes på igen. Der kan komme en ekstra regning på varmekasse hvis dette ikke overholdes. 

Afbestilling/fortrydelsesret:

  •  Ved afbestilling af lokaler senere end 3 mdr før aftalt arrangement, refunderes depositum ikke.
  • Ved afbestilling af lokaler senere end 30 dage før arrangementet opkræves der 50 % af den aftalte kuvertpris samt sal lejen. 
  • Ved afbestilling 1 uge før et arrangement opkræves der 100 % af den aftalte kuvertpris samt salleje, hvis det er et arrangement i huset og 100 % ved afbestilling ud af huset.

Skolemad:

Der bestilles og betales via webshoppen. Går betalingen ikke igennem bliver i opkrævet på mobilepay i stedet. Vær opmærksom på kun at lave en bestilling pr barn, da alle ordrer bliver opkrævet. Så sker der en fejl i betalingen på den første bestilling,  skal Studsgård minihal kontaktes.

Der er ikke fortrydelsesret på ordrer fra webshoppen. Så vær opmærksom på ikke at bestille til eventuelle fridage.

Der vil til aftalte skoler være en ekstra bolle med hver gang, i tilfælde af fejl ved pakning og et barn derfor mangler mad. Denne vil blive modregnet det der oprindeligt var bestilt. 

Betaling:

Vi modtager betaling med via mobilepay, bankoverførsel eller kontant (kun aftalte penge) 

Alle beløb er i Danske kroner og er incl. moms. Vi bruger en godkendt betalingsserver, når der betales for skolemad, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Reklamationsret:

Al reklamation kan ske til:

Studsgård Minihal

Momhøjvej 36 a

7400 Herning

tlf. 20620528

Mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Gerne samme dag eller senest dagen efter. 

Refusion:

 

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

 

 

 

Senest opdateret september 2020